جانشین فرمانده نیروی انتظامی؛
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 22 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قاسم رضایی اظهار کرد: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می‌تواند در همه عرصه‌ها لوکوموتیو دیگر سازمان‌ها باشد.

جانشین نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست باید با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

سردار رضایی با بیان اینکه مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است، افزود: مؤلفه موثر در روابط بین المللی و روابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد همه دستگاه‌ها می‌لنگند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با خدا قوت به فرماندهان مدیران و کارکنان انتظامی و مرزبانی سه استان مذکور، گفت: باید اقدامات ما انقلابی و برای انقلاب باشد و آرامشی که لایق مردمان سرزمینمان است برایشان رقم بزنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد با پدیده شوم قاچاق سلاح و مهمات که بار زحمات و مقابله این مهم بر دوش کارکنان پلیس است، ادامه داد: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که نصیب همه ما شده و ما باید با تشکیل بانک‌های اطلاعاتی دقیق در موضوعات مختلف به ویژه قاچاق سلاح و احشام که عامل اصلی ضربه به اقتصاد، امنیت و آرامش مردم است تلاش کنیم.

این مقام ارشد ناجا یادآور شد: با به روز کردن ایده‌ها و تاکتیک‌ها و استفاده صحیح از منابع و امکانات موجود باید از روزمرگی دوری و با پایش و اقدامات هوشمندانه، در شأن پلیس ایران اسلامی عمل کنیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه عامل اغلب ناهنجاری‌های جامعه قاچاق به ویژه قاچاق سلاح است، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که بخواهند به هر نحوی یا با حمل و نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد./ع

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار