فرماندار هلیلان ؛
فرماندار هلیلان گفت: ۲۲ اداره این شهرستان در مقطع کمتر از یکسال از زمان ارتقا به شهرستان با حمایت استاندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی مستقل شده اند.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 21 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید شهبازی اظهار داشت: مهم ترین هدف مستقل شدن ادارات در این شهرستان، عدم مراجعه ارباب رجوع و مردم این منطقه به شهرستان چرداول برای انجام امور اداری بود.

وی یادآور شد: استقرار اداراتی نظیر صنعت ، معدن و تجارت، بنیاد مسکن و اداره گاز در دست اقدام است و در آینده نزدیک این ادارات نیز در شهرستان هلیلان مستقر می شوند.

فرماندار هلیلان در ادامه به سه ایستگاه پمپاژ مهم کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: فاز نخست پمپاژ کهره - داجیوند با تحت پوشش قرار دادن یک هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی و ایجاد ۲۴۰ شغل جدید و همچنین اشتغالزایی بیش  ۷۰۰ نفر بنا بر تعهدات جهاد کشاورزی استان و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

شهبازی تاکید کرد: پروژه پمپاژ آب پیامن زردلان نیز با تحت پوشش قرار دادن ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و اشتغالزایی ۳۰ نفر در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص پمپاژ آب روستای میدر علیا منطقه زردلان اضافه کرد: این پروژه ۳۱۲ هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار داده و موجب اشتغالزایی بیش از ۷۰ نفر می شود که این طرح نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

فرماندار هلیلان از اجرای ۱۱ کیلومتر شبکه فیبر نوری از شهر توحید تا روستای تخم بلوط سفلی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۲ سایت همراه اول در روستاهای بانقلان و چالخشک با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای خدمات دهی به مردم زردلان نیز راه اندازی شده است.

شهبازی تاکید کرد: شبکه فیبر نوری زمینی از شهر توحید به روستاهای شیرواند، چشمه ماهی و پله کبود نیز در دست اقدام است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار