مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نرم افزار زیارت مجازی یادمان های استان ایلام امروز در مراسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 20 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ عارف یاسمی اظهار داشت: این نرم افزار زیارتی با توجه به اینکه اردوهای کاروان راهیان نور به علت شیوع کرونا به یادمان ها متوقف شده است، توسط تیم های طراحی و برنامه ریزی سپاه استان عملیاتی شده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند از طریق لینک ( ‌Ilamvirtualrahian.ir/APP/VRAHIAN.apk ) این نرم افزار را در گوشی های اندروید با حجم پایین هشت مگابایت خود نصب و از امکانات آن استفاده کنند و تاکنون مشابه این نرم افزار در کشور طراحی نشده است.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: در این نرم افزار مخاطب با چرخش ۳۶۰ درجه ای درون برنامه از یادمان های شرهانی، قلاویزان، قرارگاه حضرت امیر(ع) و سه راهی جندالله بازدید کنند و در بروزرسانی های آتی تعداد یادمان های این نرم افزار بیشتر خواهد شد.

یاسمی هدف از طراحی این اپلیکیشن را محدودیت های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه ویروس کرونا باعث مختلف شدن اردوهای کاروان راهیان نور شد، این نرم افزار طراحی تا زیارت و بازدید از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام از طریق فضای مجازی و گوشی های همراه برای همگان میسر شود.

وی اضافه کرد: هرچند یادمان های راهیان نور استان ایلام فعال است اما اعزام کاروان های راهیان نور به این یادمان ها در حال حاضر مقدور نیست و علاقمندان به صورت خانوادگی یا انفرادی از این یادمان ها بازدید می کنند.

یاسمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار نفر به صورت انفرادی یا خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد کاهش داشته است که این کاهش ها به علت عدم اعزام کاروان های راهیان نور به یادمان ها به علت شیوع ویروس کرونا است./م

برچسب ها: زیارت ، دفاع ، مجاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار