مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون و در پی شیوع کرونا بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به سه هزار نفر از مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 19 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد اظهار داشت : این نهاد با هدف کاستن از مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده های مددجو در دوران کرونا توجه ویژه ای به خانواده های نیازمند داشته است.

وی تاکید کرد: در این مدت علاوه بر مددجویان کمیته امداد، به تعدادی از خانواده های نیازمند غیرمددجو از سایر اقشار جامعه نیز مورد حمایت قرار گرفته و از این کمک ها برخوردار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: خدمات کرونایی کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان ایلامی در ۲ حیطه کمک های بلاعوض و قرض الحسنه بوده است.

موسی نژاد با عنوان اینکه این کمک های قرض الحسنه در موارد گوناگون پرداخت شده اند، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به منظور رفع مشکلات ضروری خانواده های مددجو از جمله ودیعه مسکن، کارگشایی، درمان و موارد دیگر بوده که در این زمینه بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال به بیش از ۲ هزار و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۷۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ خانوار با سقف پرداختی بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با ذکر اینکه برای رفع مشکل ودیعه مسکن نیازمندان نیز تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند و مشمول پرداخت شده است، گفت: مساعدت مالی به خانواده های دارای بیمار فوتی در اثر کرونا یکی دیگر از موارد کمک ها بوده که در این زمینه نیز ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به ۴۳ خانوار نیازمند پرداخت شده است.

موسی نژاد افزود: علاوه بر تسهیلات صندوق امداد ولایت از طریق بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این قشر پرداخت شده که جمع این تسهیلات بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار