رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چرداول گفت: ۱۰۵ صنعتگر فعال صنایع دستی این شهرستان در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 17 December 2020

به‌ گزارش تابناک ایلام ؛ جهانبخش طهماسبی  اظهار داشت: تسهیلات کم‌بهره بنیاد برکت می‌تواند به رونق اشتغال در شهرستان چرداول کمک کند، اما استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها نیازمند مشوق‌هایی است تا بتواند موجب اشتغال، بهبود وضعیت معیشتی و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی خارجی شود.

وی با بیان اینکه این بنیاد با حمایت و پشتیبانی از هنرمندانی که در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند، بسترهای لازم را برای معرفی و صادرات محصولات این هنرمندان فراهم کرده است، افزود: امیدواریم با توجه به نگاه مثبت بنیاد برکت به موضوعات صنایع‌دستی و گردشگری، شاهد اتفاقات بهتری در راستای حمایت از این حوزه‌ها باشیم.

طهماسبی یادآور شد: برای تحقق پروژه‌های گردشگری، اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی، کارگاه‌های تولیدی و تاسیسات گردشگری، بنیاد برکت با اعطای تسهیلات کم ‌بهره روستایی و فراگیر می‌تواند در راستای رونق گردشگری و صنایع‌دستی حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار