معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال تاکنون برای گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان مرزی مهران سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی  اظهار داشت: مرز بین‌المللی مهران با توجه به موقعیت راهبردی و نقشی که در صادرات کالا به کشور عراق دارد، همواره مورد توجه دولت بوده و در سال‌های اخیر تلاش شده است زیرساخت‌های مورد نیاز این مرز بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی مهران جانمایی امکانات زیرساختی در این محدوده به یک اولویت تبدیل شد و مسوولان استان نیز عزم خود را برای تبدیل این منطقه به مجموعه‌ای پویا و اثرگذار در رشد اقتصای استان بکار گرفته‌اند.

معاون استاندار ایلام یکی از اصلی‌ترین نیازهای واحدهای فعال در منطقه ویژه اقتصادی مهران را گازرسانی عنوان کرد و یادآور شد: ۲۸۰ واحد صنعتی و تولیدی طی حدود سه سال گذشته در این منطقه به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند و ۲۶۰ میلیارد ریال نیز برای این کار هزینه شده است.

کرمی تاکید کرد: هم‌اکنون حدود ۴۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در مجموع طی سه سال گذشته برای توسعه شبکه گازرسانی در استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار