رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام:
رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام از پذیرش دانشجوی ارشد در این دانشگاه در ۵ رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر عباس سهراب زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رشته‌ها شامل ادبیات فارسی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری در سه گرایش آمایش شهری، محیط زیست شهری و بازآفرینی شهری و تاریخ گرایش ایران اسلامی است و متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت می توانند با مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

وی گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۵ آذر آغاز می شود و تا روز یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام با بیان اینکه کلاس ها و آزمون های این دوره‌ در این دانشگاه عموما به صورت برخط برگزار خواهد شد، گفت: این دوره‌ها فرصت مناسب تحصیل برای شاغلان، معلمان و تمام علاقمندان است.

سهراب زاده گفت: ثبت نام کنندگان تحصیل خود را از ترم بهمن امسال آغاز خواهند کرد و از وام شهریه ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۲ درصد بهره‌مند خواهند شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار