استاندار ایلام تاکید کرد؛
استاندار ایلام بر لزوم توسعه کتابخانه های دیجیتال در استان ایلام تاکید کرد و گفت: در فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی استان تحرک ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 16 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان و جمعی از برگزیدگان این حوزه که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد، ضمن تبریک این هفته خواستار به روز شدن سیستم کتابخانه‌ها به موازات تحولات صورت گرفته در حوزه اینترنت و فضای مجازی شد و اظهار کرد: لازم است این نهاد به سمت ایجاد کتابخانه های دیجیتال و مدرن حرکت کند و البته باید در این مسیر از ظرفیت بالای فضای مجازی به نفع کتاب و کتابخوانی استفاده کرد.

استاندار ایلام با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتابخانه های است، گفت: مدیریت جدید با بهره گیری از خیرین و فعالان این عرصه اقدامات بسیار خوب و شاخصی در این حوزه انجام داده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مدرنیزه شدن کتابخوانی در دوران جدید، تصریح کرد: با توجه به سرعت بالای پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین شرایط کرونایی حاکم بر جهان حرکت به سمت فضای مجازی و کتاب‌های مجازی و دیجیتال غیر قابل انکار است.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که خود شخصاً علاقمند به کتاب و کتابخوانی است، گفت: با توجه به تحرک بسیار خوبی که در حوزه کتابخانه ها وجود دارد هر گونه همکاری و مساعدتی لازم باشد در این حوزه انجام خواهیم داد.

وی افزود: یکی از مراکز مهم فرهنگی در هر کشوری کتاب و کتابخوانی است و این یک وظیفه همگانی است که در راستای رشد جایگاه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بکوشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار