مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ۸۰۰ میلیارد ریال خسارت به باشگاه های ورزشی استان وارد کرد و سبب غیرفعال شدن ۲ هزار ورزشکار شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علی شائی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: همچنین شیوع کرونا سبب تغییر تفکر مردم و ترس از حضور در باشگاه های ورزشی شد که رفع تغییر نگرش نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه است.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد کرونا و بازگشایی صنوف گروه یک و ۲ متناسب با این وضعیت برخی از باشگاه های ورزشی زیر نظر این اداره کل بازگشایی و شروع به فعالیت کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: هم اکنون ۴٠ درصد رشته های ورزشی گروه یک و ۲ می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

علی شائی ورزشکاران سازمان یافته و غیر سازمان یافته در استان را ۹٠ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا این میزان به کمتر از ۲۵ هزار نفر و با کاهش ۷۵ درصدی همراه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از جذب حامی مالی قوی برای تیم فوتبال شهدای چوار ۶۵ ایلام نماینده فوتبال استان در لیگ دسته سوم کشور خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته این اداره و هیات فوتبال استان و مساعدت مدیرعامل پتروشیمی ایلام، این مجموعه با هدف صعود این تیم به لیگ دسته دوم کشور، حمایت لازم را بعمل خواهد آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: مسوولان باید با فراهم کردن نشاط اجتماعی و شادابی در جامعه و توسعه امکانات ورزشی، زمینه گسترش روحیه جوانمردی و قهرمانی در جوانان را فراهم کنند.

علی شائی اظهار داشت: استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش در ۲ بخش زنان و مردان در این استان وجود دارد که در کشور و آسیا مدال آور هستند که امیدواریم نشان المپیک نیز به این مدال های پرافتخار اضافه شود.

وی مهمترین اهداف اداره ورزش و جوانان را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: در این راستا قبل از شیوع کرونا با همکاری هیات‌های ورزشی استان هر هفته یک ورزش عمومی و همگانی در سطح استان برگزار شده است.

علی شائی تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان، تاکنون ۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده و تلاش می شود این تعداد تا پایان سال جاری به ۱۰۰ خانه افزایش یابد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار