فرمانده انتظامی شهرستان مهران:
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: اولین مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک خودروی اتباع خارجی در شهرستان مهران آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 14 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قدرت الله شهبازبیگی اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده اولین مرکز نقل و انتفال و تعویض پلاک خودروهای اتباع خارجی به خصوص اتباع کشور عراق در شهرستان مهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی افزود: این مرکز که در آدرس خیابان امام خمینی (ره) پشت باشگاه ورزشی تختی واقع شده است از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ آماده ارائه خدمات به اتباع خارجی است.

سرهنگ شهبازبیگی با بیان اینکه تاکنون این شهرستان فاقد مرکز تعویض پلاک بوده و مردم برای انجام امورات مربوط به نقل و انتقال خودرو به مرکز استان مراجعه می‌کردند، تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و کاهش هزینه اولین مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در شهرستان مهران افتتاح و در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: برای تسهیل در روند ارائه خدمات به همشهریان مهرانی در این مرکز، تمامی خدمات مربوط به نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو به متقاضیان ارائه و در آینده‌ای نزدیک بر تعداد خدمات آن نیز افزوده خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار