رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند هشت نفره سارقان غیربومی و حرفه ای با ۷۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 13 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی مهری اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت‌های منزل، طلاجات و … در مناطق مختلف شهر ایلام، تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند اعضای باند هشت نفره سارقان غیر بومی و حرفه‌ای را که در قالب ۲ گروه ۴ نفره فعالیت می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی آنها را در استان‌های مرکزی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دو دستگاه خودرو سواری که متهمان با استفاده از آنها سرقت می‌کردند نیز توقیف شده است، تصریح کرد: این باند حرفه‌ای اعمال مجرمانه خود را در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور و بین ساعت‌های ۷ غروب تا ۱۱ شب انجام داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۷۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت طلاجات، وجه نقد، اشیاء قیمتی و … اعتراف کردند.

مهری با بیان اینکه تعدادی اقلام مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سارقان کشف شده، گفت: مالباختگان با ورود به سامانه "نما" با نشانی www.polici.ir می‌توانند با کدی که پلیس در اختیار آنها قرار می‌دهد و با شناسائی اموال مسروقه خود و ارائه مدارک آن را از پلیس آگاهی تحویل بگیرند.

وی در پایان به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع رسانی کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار