استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با بیان اینکه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا در این استان موفقیت آمیز بوده است، گفت: محدودیت های جدید با همراهی بسیار خوب مردم و مسوولان در حد قابل قبولی اجرایی شده است و در عمل شاهد نتایج آن در کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۲۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 12 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در ادارات ۹۸ درصد، اصناف و بازاریان ۹۳ درصد، منع تردد مناطق قرمز و نارنجی ۹۲ درصد و منع تردد شبانه ۹۵ درصد موفقیت آمیز بوده است.

وی در تشریح طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول تا بیستم آذرماه، یادآور شد: بر طبق گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت کرونا، میزان اجرای محدودیت های ابلاغی توسط ادارات و سازمان ها ۹۸ درصد بوده که در این میان به تخلفات صورت گرفته ۱۷ تذکر داده شده است.

استاندار ایلام افزود: میزان اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، بازرگانی و خدماتی ۹۳ درصد بوده و در این راستا ۳۵۴ مورد پلمب صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این ایام فعالیت مدارس بصورت مجازی و غیر حضوری بوده، گفت: این مصوبه نیز به خوبی اجرا شده است.

وی در خصوص میزان رعایت منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی نیز اظهار داشت: بر اساس گزارش های اعلام شده، محدودیت های این حوزه به میزان ۹۲ درصد اجرایی و برای ۸۱۰ مورد تخلف صورت گرفته نیز اعمال قانون شده است.

استاندار ایلام میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنان شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز درخصوص ۸۱۸ مورد تخلف صورت گرفته اعمال قانون شده است.

سلیمانی دشتکی همچنین میزان رعایت مقررات منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت چهار صبح را ۹۵ درصد ذکر کرد و افزود: ۲ هزار ۹۶۰ مورد تخلف در این راستا گزارش شده که در این زمینه نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از همراهی خوب مردم، اصناف و بازاریان، ادارات و همه عوامل درگیر در کار ستاد استانی کرونا به ویژه عوامل نظامی و انتظامی، سپاه و اصحاب رسانه افزود: رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و پای کار بودن مجموعه دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاثیر مثبت داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: این روند همدلی و همراهی تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار