فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: ۳۵ سری جهیزیه از طرف سپاه به نوعروسان عضو بسیج این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 11 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان اظهار داشت: این جهیزیه‌ها شامل ۶ قلم کالای کاملا ایرانی همچون: یخچال، گاز، تلویزیون، پتو، پنکه، لوازم سرسفره که از سوی سپاه تهیه و به نوعروسان تحویل داده شده  و تا پایان سال یک مرحله دیگر نیز اهدا می شود.

وی ادامه داد: ۵۰۰ بسته معیشتی هم بین این زوج های جوان توزیع می شود.

سلیمانیان اضافه کرد: ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها ۳۵ میلیارد ریال است و  در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش می کنیم  فرهنگ ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان را در جامعه  ترویج کنیم.

وی اظهار داشت: تمام جهیزیه‌ها تولید داخلی هستند که این کار در راستای کمک به تولید و ایجاد اشتغال پایدار و تشکیل زندگی خانواده ها از تولیدات ایرانی انتخاب شده اند. 

فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان چرداول اضافه کرد:  در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش برای رفع محرومیت‌ها و فراهم کردن زندگی برای جوانان از اهداف سپاه پاسداران برای خدمت به محرومین است.

سرهنگ سلیمانیان یادآور شد:  صدمات مالی ناشی از شیوع کرونا اقشار مستضعف را تحت تأثیر قرار داده و سپاه با تمام ظرفیت‌های خود به‌دنبال کاهش این آسیب‌ها و حمایت از اقشار محروم جامعه  است./ه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار