استاندار ایلام تاکید کرد؛
استاندار ایلام بر لزوم ساماندهی کاخ فلاحتی شهر ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 10 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایرانی و معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، با قدردانی از مجموعه فعالیت‌ها و حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: تصویب طرح جامع شهری کار بسیار مهمی بود که در دوسال گذشته انجام گرفت.

وی در ادامه بر الحاق روستاهای چالسرا، بانقلان و فاطمیه و هفت چشمه به شهر ایلام تاکید کرد و گفت: فقط یک خیابان بین شهر ایلام و این روستاها است و بافت این روستاها از برخی از مناطق شهری ایلام منظم تر و پیشرفته‌تر است.

استاندار ایلام بیان کرد: لازم است طرح جامع شهری شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان هر چه زودتر اجرا شود و مقدمات طرح شهرستان چوار نیز در اولویت قرار گیرد.

وی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام استان تا پایان دولت تاکید کرد و عنوان کرد: باید در مدت باقی مانده از دولت تمرکز خود را بر طرح‌ها و پروژه‌هایی گذاشت که با تزریق اعتبار ظرفیت تمام شدن را داشته باشند.

وی افزود: در این مسیر باید به جای هدر رفت اعتبارات آن را بر چند پروژه محدود متمرکز کرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: یکی از کارهایی که در اتمام آن باید سرعت ایجاد شود ساخت برج هنر ایلام با توجه به نیاز استان به این پروژه است.

وی تاکید کرد: هرچند ما در این زمینه کمک‌های خوبی ارائه کردیم اما کار این پروژه خوب پیش نرفت و امیدواریم مشکلات بر سر راه این طرح مهم برداشته شود.

استاندار ایلام بر ساماندهی کاخ فلاحتی نیز تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است تا این کاخ به موزه تبدیل شود و ساختمان جهادکشاورزی در این منطقه حذف و زمین آن تبدیل به فضای سبز شود.

وی در ادامه از تعریف ۲۳ پروژه بازآفرینی در استان خبر داد و افزود: عددی که سال قبل برای تحقق اهداف این طرح در نظر گرفته شد به خاطر مشکلات محقق نشد و در اینجا تقاضا دارم تفاهم‌نامه مربوطه دوباره بازبینی و کمی و کسری‌ها متناسب با قیمت امروز به روز و جبران شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که تا حالا در این طرح هیچ کمکی در باب قیر نشده است، گفت: در حال حاضر حداقل ۵ هزار تن قیر نیاز است که نیازمند مساعدت وزارتخانه مربوطه است.

بر اساس این گزارش، امروز مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از پروژه رفوژ بلوار امام (ره) شهر ملکشاهی، روستای چالسرا، کتابخانه سردار شهید قاسم سلیمانی بانبرز شهر ایلام، سیل بند بانبرز، پارک ترنم، مرکز جامع آسیب‌دیدگان اجتماعی، پروژه برج هنر اسلامی و پروژه پارک ارغوان نیز بازدید کرد./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
کجای این دو اتاق و سالن شبیه کاخه؟!! مکانی که کاربری اداری داشته و اداره کشاورزی زمان پهلوی دوم بوده چرا باید کاخ خوانده شود؟! ساختمانی که با جدیدترین مدل سرامیک کفپوش شده، میراث فرهنگیه؟ چه خوابی برای زمین چهاربر اداره کشاورزی دیدن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار