نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی ؛
نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان اتکا از ظرفیت هایی که درشهرستان دهلران در اختیار دارد می تواند زمینه اشتغال جوانان وتولید را در منطقه فراهم کند .
کد خبر: ۹۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 10 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام،بهزاد علیزاده در نشست با مدیر عامل سازمان اتکای کشور در محل کشت وصنعت اتکای دهلران گفت: استفاده مطلوب و بهینه از اراضی کشاورزی متعلق به سازمان اتکا در شهرستان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: اراضی کشاورزی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه فراهم کند و سازمان اتکا می‌تواند در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد مؤثر باشد..

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه با نظر مساعد مدیر عامل سازمان اتکا از جمله تنوع کشت و تغییر و اصلاح کشت محصولاتی که در منطقه انجام می‌شود و همچنین ایجاد صنایع تبدیلی با جدیت در دستور گار قرارگرفت.

 رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه دام و طیور تصمیمات و دستوراتی صادر شد که امیدواریم در آینده بتوانیم از خیر و برکت این تصمیمات برای مردم منطقه بهره مند شویم .

وی گفت: میزان اراضی در اختیار اتکای شهرستان حدود سه هزار و ۳۰۰ هکتار است که امسال دو هزار و ۳۰۰ هکتار آن زیر کشت رفته و اغلب کشت گندم می‌باشد.

علیزاده با اشاره به مشغول به کار بودن یکصد نفر از نیروهای بومی در اتکای دهلران افزود: با توجه به تغییری که در نوع کشت و تنوع کشت و ایجاد صنایع تبدیلی مد نظر است امیدواریم که ظرفیت اشتغال برای جوانان منطقه بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار