فرماندار دهلران ؛
فرماندار دهلران گفت: ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی برای بازنگری طرح هادی در روستای پتک دیناورند از بخش موسیان هزینه می شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 09 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری  اظهارداشت: بزودی مشاور طرح انتخاب و عملیات اجرایی بازنگری طرح هادی این روستا شروع خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب روستای پتک دیناروند افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آب شرب داخلی این روستا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال آینده این مشکل برطرف شود.

فرماندار دهلران از هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی برای اجرای طرح هادی در روستای علی نعیر بخش موسیان خبر داد و تاکیدکرد: حل مشکل جاده دسترسی و آب شرب این روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

عسگری به خدمات و اقدامات دولت در شهرستان و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: به همت دولت امروز ضریب نفوذ گاز رسانی در روستاهای شهرستان بالای ۹۰ درصد و تا پایان سال با اتصال ۲ شهر میمه و پهله به گاز  ضریب نفوذ در شهرها به ۱۰۰ درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تنها ۲ هزار و ۵۰۰ روستای کشور به اینترنت متصل بودند، افزود: امروز ۹۵ درصد روستاها به اینترنت دسترسی دارند.

فرماندار دهلران  به خدمات دولت در خصوص عمران روستاها هم اشاره کرد و گفت: رفع مشکل فرسودگی شبکه های آب شرب و ساماندهی مسیرهای ورودی به روستاها و معابر و طرح هادی به جد دنبال و تلاش می شود در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت این مشکلات پیگیری و حل و فصل شوند.

عسگری از مدیران خواست با بهره گیری از همه امکانات شهرستان مشکلات روستائیان را پیگیری و زمینه تسریع در رفع مشکلات را فراهم کنند/ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار