رئیس دانشگاه ایلام گفت : کنفرانس ملی "تازه های علوم ورزش و سلامت" با ارایه ۱۷۰ مقاله علمی و با حمایت همه جانبه وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان، روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر بصورت آنلاین در دانشگاه ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 09 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر  محمد علی اکبری اظهار کرد:با همکاری مشترک دانشگاه ایلام و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام،  کنفرانس ملی " تازه‌های علوم ورزشی و سلامت"، در راستای تحقق اهداف مهمی شامل  ارائه آخرین یافته های علمی- پژوهشی و همچنین تبادل نظر در موضوعات تحقیقی به منظور افزایش توان علمی و تحلیلی جامعه تربیت بدنی و علوم ورزشی، تلاش در جهت بومی سازی و کاربردی کردن نظریه های علمی در حوزه ورزش،  تلاش در جهت کاربردی کردن نظریه های علمی در حوزه سلامت، ایجاد بستری مناسب برای طرح دیدگاه های تخصصی، ایجاد بستری مناسب برای همگرایی و تعامل کاربردی بین جامعه علمی و عملی، بررسی چشم اندازهای نوین در تربیت بدنی و علوم ورزشی،  شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت ها، چالش ها و ارائه راهبردهای عملیاتی در توسعه علمی ورزشی  کمک به رشد و ارتقاء سطح فنی ورزش کشور با بهره گیری از نظرات جامعه علمی در کنار تجربه و تبحر مدیران، مربیان و  ورزشکاران،  روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تاریخ  19 و 20 آذرماه در دانشگاه ایلام به‌ صورت آنلاین برگزار می شود.
 وی گفت : محورهای این کنفرانس ملی،  فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، مدیریت ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی است و در آن  هفت فدراسیون کشتی، همگانی، پزشکی ورزشی، جودو، جانبازان و معلولین، کبدی و هاکی مشارکت فعال دارند.
رئیس دانشگاه به استقبال خوب پژوهشگران و نویسندگان در سطح کشور از فراخوان این کنفرانس اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۷۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که 18 مورد از آن‌ها در پنل‌های اختصاصی ارائه خواهند شد و بقیه به‌صورت پوستر از روی سایت کنفرانس به آدرس http://ncsshi.ilam.ac.ir قابل‌ مشاهده هستند. همچنین مقالات برتر در مجله علمی پژوهشی ابن‌سینا چاپ خواهند شد.
علی اکبری ضمن اعلام حمایت ویژه وزارت علوم و وزارت ورزش و جوانان از همایش ملی "تازه های علوم ورزش و سلامت"، گفت: مراسم افتتاحیه با سخنرانی دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور و دکتر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می گردد و دکتر علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت عتف هم یکی از سخنرانان کلیدی کنفرانس خواهد بود.
رئیس دانشگاه ایلام در خصوص روند برگزاری کنفرانس، اظهار کرد: برای برگزاری کنفرانس به صورت آنلاین تدابیر خاصی اندیشیده شده و از جمله ارائه ۱۷ سخنرانی علمی و کلیدی  و ۱۰ کارگاه تخصصی از جمله برنامه های روزهای برگزاری کنفرانس خواهد بود.
 علی اکبری، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنفرانس در محیط SKYROOM می باشد، برای حضور در کنفرانس نیازی به هیچگونه نرم افزار جانبی وجود ندارد و فقط برای استفاده بهتر پیشنهاد می‌گردد از آخرین بروزرسانی مرورگرهای گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده شود.

وی  آدرس سایت کنفرانس راhttp://ncsshi.ilam.ac.ir و http://www.ncsshi.ir اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار