دبیر هیات قایقرانی استان زنجان گفت: ۱۰ قایقران برتر و شاخص این استان در اردوی تیم‌های ملی این رشته ورزشی کشور حضور دارند.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 09 December 2020

رضا محمدی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بهمن نصیری و زینب نوروزی در اردوی آمادگی تیم ملی رشته روئینگ بزرگسالان، امید احمدی در رشته قایقرانی آب های آرام (کایاک) بزرگسالان و عطیه سلیمانی، آرزو صارمی، امیرحسین زمانی، امیر عزیزی (کاپیتان تیم ملی جوانان) رضا اسکندری، آریا رنجیده و مهدی جعفری در رشته کانوپولو بزرگسالان، قایقرانان زنجانی حاضر در این اردوها هستند.

وی، اظهار داشت: بهمن نصیری و زینب نوروزی که در زمان حاضر در اردوی آمادگی تهران هستند، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در قالب تیم ملی به رقابت های انتخابی تیم ملی که در حکم کسب سهمیه الپمیک است، اعزام خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه قرار است این مسابقات به میزبانی کره جنوبی برگزار شود، افزود: نصیری در بخش یک نفره و نوروزی نیز در بخس ۲ نفره قایقرانی رویینگ به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی، تصریح کرد: در زمان حاضر نیز امید احمدی در اردوی آمادگی بابلسر مازندران حضور دارد و اردوی کانوپولو نیز به علت پیشگیری از ابتلا قایقرانان به بیماری ویروس کرونا، متوقف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار