سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در تلاشیم با همراهی دستگاه ها فعالیت کارخانه سیمان ایلام به روزهای اوج شکوفایی خود باز گردد.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 09 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  جهانگیر رستمزاد  در نشست بررسی تعیین تکلیف بدهی های کارخانه سیمان ایلام اظهار داشت: این کارخانه در دوره های قبل با تولید با کیفیت ترین سیمان حتی نشان های جهانی هم دریافت کرده بود اما بنا به دلایلی با انباشت بدهی و مشکلات کارگری مواجه شد.

وی اضافه کرد: تلاش های جدی در دوره مدیریت جدید برای ساماندهی این شرکت صورت گرفته و اکنون هر ۲ خط تولید این واحد بزرگ صنعتی فعال است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: همچنین مسایل و مشکلات کارگری برطرف و نشانه های خوبی برای بازگشت مجدد کارخانه سیمان ایلام به روال سابق مشاهده شده است.

رستمزاد یادآور شد: با تلاش و پیگیری استاندار با وجود انباشت بدهی کارخانه سیمان ایلام به شرکت گاز و قطع آن اکنون بخش اعظمی در بدهی در حال پرداخت است.

وی از شرکت گاز ایلام خواست زمینه همکاری با این کارخانه با توجه به تقسط بدهی از قطع گاز کارخانه سیمان جلوگیری کند.

معاون استاندار ایلام همچنین بر ضرورت حمایت و همراهی سایر دستگاه ها که کارخانه سیمان به آنها بدهکار است تا بهبود شرایط این واحد با توجه به قراردادهای فروش و پرداخت بدهی ها با آنها تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار