استاندار ایلام گفت: شهرستان مرزی دهلران شرایط لازم را برای تبدیل شدن به فرمانداری ویژه دارد.
کد خبر: ۹۲۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 08 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی‌دشتکی و بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای روز دوشنبه با معاون سیاسی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در مباحث سیاسی و انتخابات پیش رو خواستار ایجاد فرمانداری ویژه در شهرستان دهلران شد و گفت: این شهرستان شاخص‌های لازم برای معرفی شدن بعنوان فرمانداری ویژه را داراست و در این راستا نیازمند مساعدت ویژه وزارت کشور برای فراهم شدن مقدمات این مهم جهت طرح در کمسیون های تخصصی و ارجاع به هیئت دولت هستیم.

در این دیدار علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی حوزه انتخابیه جنوبی استان ازجمله ایجاد فرمانداری ویژه شد.

در ادامه این نشست دکتر عرف ضمن تشکر از زحمات و تلاش های استاندار ایلام گفت: همیشه طرح ها و پیشنهادات وی بعنوان یکی از استانداران باتجربه کشور کارشناسی شده و با دلیل و برهان لازم بوده که این مهم در رفع مسائل و مشکلات استان تاثیر گذار بوده است.

وی همچنین از تلاش های علیزاده نماینده استان در پیگیری مطالبات مردمی تشکر کرد.

دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور

استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کردند.

سلیمانی دشتکی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه مدیریت و منابع انسانی خواستار تسریع در ایجاد چارت فرمانداری شهرستان چوار شد و گفت: ایجاد شهرستان چوار باعث خوشحالی مردم منطقه شد و بابت این مهم قدردان زحمات مسئولان مربوطه هستند.

وی یادآور شد: برای انجام امور این شهرستان تازه تاسیس نیازمند تسریع در ارسال چارت فرمانداری هستیم.

در این دیدار علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی حوزه انتخابیه جنوبی استان شد.

در ادامه این نشست ناصریان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد و پیگیری لازم را دادند.

دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور

سلیمانی دشتکی و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کردند.

وی در این دیدار پیگیر طرح‌ها و پروژه‌های مهم سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دو حوزه جهش تولید و طرح های نیمه تمام شد و گفت: در اینجا لازم است از توجه ویژه این سازمان در اختصاص اعتبارات جالب توجه در این سفر تقدیر و تشکر داشته باشم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تخصیص کامل اعتبارات مذکور شد و گفت: از این اعتبارات تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است که انشاءالله در ادامه شاهد تخصیص کامل آنها باشیم.

سلیمانی‌دشتکی همچنین از نگاه ویژه دولت به استان در بودجه‌ ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد و گفت: اعتبارت استان در بودجه‌ ۱۴۰۰ در حوزه های مختلف جهش مناسبی داشته است و انشاءالله در ادامه نیازمند مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص موردنیاز جهت اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان هستیم./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
اتفاقا سه شاخصه مهم برای فرمانداری ویژه لازمه که دهلران حداقل دو موردش نداره! مثلاً جمعیت بیش از 200 هزار نفر!
استاندار و نماینده حداقل یه سرچ ساده میکردن بد نبود!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار