استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی را پیگیری کردند.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 08 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی‌دشتکی و بهزاد علیزاده روز دوشنبه با وزیر کشور دیدار و گفت و گو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف به ویژه در بحث کرونا گفت: اگر چه در ۲، سه هفته گذشته شرایط بسیار سختی در وضعیت ابتلا و تعداد فوتی ها در استان تجربه کردیم اما خوشبختانه این روند به سبب اعمال محدودیت ها و همراهی بسیار خوب مردم و عوامل درگیر در ستاد استانی مبارزه با کرونا تعدیل شده است.

وی ضمن تقدیر از نظر مساعد وزیر در حوزه تقسیمات کشوری افزود: با وجود سخت گیری و ضابطه مندی قوی دولت در این حوزه شاهد دستاوردهای بسیار خوبی چون تبدیل دشت عباس به بخش، هلیلان و اخیرا هم چوار به شهرستان در استان ایلام بودیم.

استاندار ایلام خواستار به سرانجام رسیدن تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش شد و یادآور شد: این موضوع نیز از خواسته ها و مطالبات مهم و دیرینه مردم این منطقه از استان است که امیدوارم با نظر مساعد مسوولان مربوطه به سرانجام برسد.

سلیمانی‌دشتکی همچنین تحرک تجاری ایران با کشور عراق را خواستار شد و گفت: با توجه به آماده بودن زیرساخت های گذرگاه ها و بازارچه های چیلات و چنگوله امیدواریم طرف عراقی پای کار بیاید.

وی همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف توسعه ای استان، مباحث بازارچه های مرزی، انسداد مرزی، صادرات و واردات، پروژه های اقتصادی مناطق مرزی و غیره با وزیر کشور گفت و گو کرد.

در این نشست علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواسته ها و مطالبات مردمی در حوزه انتخابیه جنوبی استان را پیگیری کرد.

وزیر کشور نیز ضمن قدردانی از پیگیری های خوب استاندار ایلام در بخش های مختلف به ویژه در حوزه های مرزی و تقسیمات کشوری نسب به خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد و پیگیری لازم را داد و ابراز امیدواری کرد با به سرانجام رسیدن این امور شاهد تحول و توسعه بیشتر در استان باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار