مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
با هدف مشارکت بسیج کارمندان ایلام در پویش ایران، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان ایلام و سازمان بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین«ع» امضاء شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 07 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد، مدیرکل امداد استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: به دنبال آغاز پویش ایران مهربان با هدف مشارکت قشر کارمند در سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند جلسه هماهنگی طرح هر کارمند حامی فرزندان یتیم به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست معاون اول رئیس جمهور و حضور ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور و با شرکت استاندار محترم برگزار و به دستور استاندار محترم به منظور عملیاتی نمودن و پیگیری برنامه ها دبیرخانه طرح در حوزه اجتماعی استانداری تشکیل شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان ایلام نیز با تعدادی از دستگاهها تفاهم نامه همکاری امضاء کرده و خوشبختانه درصد قابل ملاحظه ای از کارکنان ادارات استان برای مشارکت در طرح اعلام آماده گی کرده اند .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون درآمد هر یک از ایتام این استان به صورت میانگین کمتر از500 هزار تومان است، تاکید کرد: هدف ما این است با اجرای این طرح میانگین دریافتی هر کودک یتیم و نیازمند این استان به حداقل 700 هزار تومان برسد.

موسی نژاد با اشاره به مشارکت بسیج کارمندان استان در این طرح ادامه داد:انتظار داریم این تشکل از طریق هماهنگی با ادارات و کارمندان زیرمجموعه زمینه مشارکت کارمندان بسیجی در این طرح را فراهم کند.

سرهنگ حسن زاده، فرمانده بسیج کارمندان سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام، نیز اظهار کرد: کمیته امداد و بسیج از سالهای گذشته تاکنون در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان در این استان همکاری بسیار خوب و نزدیکی داشته اند.

وی ادامه داد: کمیته امداد دستگاهی است که در صف مقدم محرومیت زدایی در این استان قرار دارد و از آنجایی که همچنان زمینه برای خدمت به محرومین و همکاری این دو دستگاه وجود دارد آمادگی داریم در طرح ایران مهربان و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند مددجو،با کمیته امداد همکاری مطلوب داشته باشیم.

در این آیین تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه توسط مدیرکل کمیته امداد استان و فرمانده بسیج کارمندان استان به امضا رسید./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار