مدیرکل امور مالیاتی ایلام:
مدیرکل امور مالیاتی ایلام با بیان اینکه مهلت تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی تا پایان سال تمدید شد، افزود: فعالان اقتصادی تا پایان سال ۹۹ هر چقدر زودتر برای پرداخت مراجعه کنند مشمول بخشودگی بیشتری می شوند.
کد خبر: ۹۲۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 06 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید کریمی اظهار داشت: تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی برای بهره‌مندی فعالان اقتصادی استان بر اساس جداول تنظیم شده با توجه به شرایط مودیان مالیاتی متفاوت است.

وی اضافه کرد: میزان تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی برای فعالان اقتصادی که بدهی مالیاتی آنها مربوط به سال گذشته و امسال است، نیز متفاوت خواهد بود.

وی یادآور شد: تسهیلات دیگر بخشودگی جرائم مالیاتی به مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص دارد که شرایط پرداخت برای این گروه تسهیل شده است.

کریمی تاکید کرد: برای ۱۳ گروه شغلی آسیب دیده از کرونا بخشودگی مالیاتی بالاتر و مهلت پرداخت بیشتری تعیین شده است و  شرط بهره مندی بیشتر از بخشودگی جرائم مالیاتی تحویل زودتر اوراق مالیاتی است.

وی در خصوص شرایط بخشودگی کامل فعالان اقتصادی استان  افزود: چنانچه هر فعال اقتصادی ظرف مدت یک ماه از ابلاغ اوراق مالیاتی خود اقدام به پرداخت کند می تواند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیاتی بهره مند شود.

کریمی اضافه کرد: برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا سقف مهلت پرداخت اوراق مالیاتی از زمان ابلاغ اوراق 2 ماه تعیین شده است که در صورت پرداخت، این گروه نیز مشمول بخشودگی کامل جرائم مالیاتی می شوند.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی همه تشکل های صنفی، مجامع حرفه ای و سازمان مرتبط با مالیات علاوه بر انتشار جداول بخشودگی جرائم مالیاتی در پایگاه های خبری سازمان، بروشور ها و بنرهایی در سازمان و سطح شهر نیز نصب شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار