فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان از کشف ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان بدره خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار کرد: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی هندمینی شهرستان بدره در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مسیرهای مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری سه دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا چهار نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله مرغ زنده قاچاق را دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعیین کردند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش ۶۷ تن مرغ قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در سطح استان کشف شده است، تصریح کرد: پس هماهنگی با مرجع قضائی، طیور کشف شده برای توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شد.

سردار یاری در پایان بر اثر گزاری قاچاق در افزایش قیمت این کالای مورد نیاز مردم در چند ماهه اخیر اشاره کرد و از مردم خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، خصوصاً مایحتاج ضروری مردم، پلیس را در برخورد قاطع و قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار