فرماندار ایوان:
امید علی سبزی گفت:محدودیت های جدید اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم روند ابتلا به کرونا در شهرستان را کاهش داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 05 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ امید علی سبزی فرماندار ایوان، ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده گفت:  همه ما بایستی برای سربلندي کشور به هر نحوی اعم از حضور برای رفع مشکلات ، انجام کارها ، وظایف ، و اطلاع رسانی شبانه روز تلاش کنیم.

وی اظهار کرد:طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با ساختار مشترک تدوین شده که دوستان در شبکه بهداشت  حتما برای اطلاع رسانه ها و عموم مردم اطلاع رسانی کنند
وی افزود: در این طرح چند کمیته و همچنین  تیم های مشخص برای مبارزه با کرونا در آن پیش بینی شده و از صفر تا صد اجرای آن تدوین و برای جلوگیری از ابتلای مردم و همچنین شناسایی و رسیدگی و درمان بهتر و سریع به افرادی است که به ویروس کرونا مبتلا میشوند.

 فرماندار ایوان ادامه داد: زمانی مدیران در کار خود موفق میشوند که انتقاد سازنده بشنوند و مسئولان وظیفه داریم انتقادات سازنده را بشنویم و رفع کنیم.

امید علی سبزی بیان داشت: در این مدت از مردم خوب شهرستان ایوان ، بزرگان ، نخبگان ، مدیران و صاحبان عزا که پای کار آمدن و کمک کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی بیان داشت:در بحث اقدامات مبارزه با کرونا موضوع رنگ بندیها مورد ابهام دوستان قرار گرفت《ابتدا سیاه قرمز و نارنجی و زرد》 بود این وضعیت در تقسیم بندی جدید تغییر کرد مسئولینی که این وضعیتها را مشخص میکنند با توجه به تغییرات همه جوانب را در نظر میگیرند این تقسیم بندیها بر اساس اعداد و ارقام موجود و برابر پروتکلها میباشد.

سبزی گقت: همه ما باید واقع بین باشیم  قبلا خیلی از شهرستانها نمونه گیری و بیماریابی انها کمتر از ایوان بوده مثلا در ایوان پنجاه نمونه تست گرفته شده در شهرستان دیگر داشتیم پنج مورد ارسال کردند .

فرماندار ایوان بیان داشت:در حال حاضر بر اساس آمار موجود وضعیت شهرستان ایوان  نارنجی و برابر شاخص های موجود روند مبتلایان شهرستان رو به کاهش میباشد.

مهندس سبزی ضمن اشاره به ضعف  اطلاع رسانی از جانب ادارات و تاکید بر تقویت آن تصزیح کرد:  پیگیریهای اقداماتی دیگر هم از جانب نماینده استان  و شخص استاندار و همچنین دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته و در این رابطه نزدیک بیش از دو نیم میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایوان داده شده است.

 وی با اشاره به نقش خیرین در ماههای گذشتهخ گفت:خیرین عزیز تا الان نزدیک به چهارصد میلیون تومان کمک خیرین داشته ایم./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار