رئیس مجمع نمایندگان استان؛
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت : تشخیص اشتباه یک پزشک در باره مرگ نوزاد آبدانانی قابل توجیه نیست ودر این راستا وزیر بهداشت ورئیس دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر برخورد با مسببین ؛باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۲۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 04 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : انتشار خبرفوت و زنده شدن نوزاد آبدانانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام رخ داده بسیار نگران کننده و غیر قابل قبول است که چنین اشتباه پزشکی رخ بدهد.

وی بیان داشت : وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام علاوه بر برخورد با مسببین موضوع باید برای افکار عمومی شفاف سازی کنند چرا که این حادثه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه بعد از اطلاع از موضوع بلا فاصله برای پیگیری وضعیت درمانی با پدر این نوزاد تماس گرفته ، گفت :از آنجایی این نوزادهم اکنون در بیمارستان ابوذر اهواز بستری و تحت مراقبت است برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر موضوع را از طریق تماس تلفنی با معاون پارلمانی وزیر بهداشت پیگیری به عمل آمده، و در بحث خدمات تاکیدات لازم صورت گرفته است.

علیزاده بیان داشت : بدون شک اگر امکانات در مراکز درمانی استان و شهرستانها فراهم بود نیاز به اعزام این نوزاد به بیمارستان استان های همجوار نبود و باید مسئولان درمانی کشور به این مهم توجه جدی داشته باشند که تجهیز و تامین امکانات پزشکی از ضروریات بیمارستان شهرستان های حوزه جنوب است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار