این را گفتیم که بدانیم به هرحال قصور در کار وجود داشته ،دارد و خواهد داشت ،اما با این وجود از صنفی همچون پزشک که کارکرد آنها به طور مستقیم با جان انسان ها سروکار دارد ،انتظار بیشتری در طبابت ،جراحی و تشخیص می رود ،چرا که گاها یک تشخیص اشتباه می تواند اینگونه یک کودک معصوم دو ماه را راهی قبرستان نموده و پدر ومادری را از نعمت یک فرزند محروم نماید .
کد خبر: ۹۲۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 04 December 2020

تابناک ایلام::صبح امروز خبر قابل تاملی فضای مجازی و رسانه ای استان ایلام را تحت تاثیر خود قرار داد ،خبر زنده شدن کودک دو ماهه آبدانانی در غسالخانه!!  شاید این  نوع خبر یکی از جذابترین خبرها در بین مخاطبین رسانه ها وشبکه های اجتماعی باشد ،اما تامل در ذات خبر وچرایی وقوع آن بیانگر حقیقتی تلخ تحت عنوان قصور پزشکی است که می تواند اینگونه انسان زنده ای را روانه سینه قبرستان نماید.

قصور در هر صنف و شغلی امری طبیعی وپیش بینی شده است ،بررسی بسیاری از اتفاقات در گوشه وکنار زندگی انسان ها نشان می دهد که قصور و سهل انگار همواره پای ثابت حوادث گوناگون رایج زندگی ما هستند ،قصور در رانندگی ،قصور در کار با دستگاه ،قصور در تولید دستگاههای متعدد و..... همه اینها گاها باعث از دست رفتن جان انسان ها شده ودر جاهایی نیز با قطع دائمی اندام و اجزای بدن آنان شده است .

این را گفتیم که بدانیم به هرحال قصور در کار وجود داشته ،دارد و خواهد داشت ،اما با این وجود از صنفی همچون پزشک که کارکرد آنها به طور مستقیم با جان انسان ها سروکار دارد ،انتظار بیشتری در طبابت ،جراحی و تشخیص می رود ،چرا که گاها یک تشخیص اشتباه می تواند اینگونه یک کودک معصوم دو ماهه را راهی قبرستان نموده و پدر ومادری را از نعمت یک فرزند محروم نماید .

اگرچه بدلیل اهمیت این موضوع و به محض اطلاع رسانی این اتفاق بهت آور ،چرایی بروز این اتفاق از سوی دادستان ایلام و سازمان نظام پزشکی استان در دستور بررسی فوری قرار گرفته است ،اما پزشک تشخیص دهنده فوت این کودک باید پاسخ دهند که چرا باید اینقدر تشخیص ها دچار خطا باشد که یک طفل معصوم را زنده به گور نماید ؟! باید به این قضیه فکر کرد که اگر کار گر غسالخانه هوشیاری به خرج نمی داد و این کودک به صورت زنده در قبر دفن می شد ........نتیجه گیری آزاد است !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار