مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: دویست و بیست و یک دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به ارزش هفت میلیارد و هفتصد و نوزده میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند استان ایلام توزیع شد
کد خبر: ۹۲۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 04 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا زینی‌وندمقدم اظهار داشت: با مشارکت خیرین نیکوکار و فرهنگیان استان از ابتدای سال تحصیلی جدید 221 گوشی هوشمند و تبلت به ارزش هفت میلیارد و هفتصد و نوزده میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع شد.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی و مجازی شدن کلاس‌های درس،  بیش از هر زمان دیگر نیاز به گوشی‌های هوشمند و تبلت برای آموزش حس شده است؛ لذا در این میان بسیاری از دانش آموزان از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نبوده و عملا از آموزش مجازی محروم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تصریح کرد: در این بین مدیران مدارس، دانش آموزان فاقد گوشی را معرفی کرده و از مبلغ جمع آوری شده، گوشی و تبلت به صورت رایگان در اختیار آنان قرار داده شد.  

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در سراسر کشور این همدلی و همراهی استمرار داشته باشد تا شاهد روزی بود که هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن گوشی هوشمند از تحصیل جا نماند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار