نوزاد آبدانانی بعد از مدت بالغ بر 54 ساعت و پس از انجام امور کفن و دفن زنده شد.
کد خبر: ۹۲۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 04 December 2020
نوزاد آبدانانی بعد از مدت بالغ بر 54 ساعت و پس از انجام امور کفن و دفن زنده شد.
به گزارش تابناک ایلام ؛این نوزاد در ایلام فوت می کند و پس از سه ساعت نگهداری برای کفن ودفن به زادگاهش در آبدانان  ارجاع داده می شود  ولی در کمال ناباوری  زنده می شود.
 
پدر این نوزاد در گفتگوی اختصاصی با سایت تابناک می گوید حدود دو ماه پیش فرزندی برایم به دنیا آمد که تولدش 20 روز قبل از موعد مقرر بود .به همین خاطر به سبب نارسایی اکسیژن به مدت 15 روز در بیمارستان طالقانی ایلام بستری و بوسیله دستگاه نگهداری شد.
 
پس از طی دوران نقاهت پسرم را بدون هیچ مشکلی به خانه آوردم تا اینکه چند روز پیش نوزاد دچار تشنج شد و آن را به بیمارستان بردم اما به علت نبود امکانات بیمارستانی به ایلام و بیمارستان امام(ره) اعزامش کردند .  گویا آنجا پزشکان از سابقه بیماری نوزاد بی اطلاع بوده و آن را در بخش اطفال بجای مراقبت های ویژه بستری کردند که فاقد دستگاه اکسیژن بوده و این امر باعث به کما رفتن نوزادم می شود.
 
 وی که کارگر ساختمانی است می گوید پس از دو شبانه روز گریه و زاری و دعا درب بیمارستان ایلام به امید بهبودی فرزند اما پزشکان مرگ پسرم را اعلام کردند.
 
پدر این کودک ادامه میدهد برای انجام امور مربوط به صدور گواهی فوت و کفن و دفن دلبندم را در سردخانه به مدت بالغ بر 3ساعت نگه داشتتد و پس از کش قوس های فراوان بخاطر نداشتن هزینه آمبولانس نوزاد بی جان را در بغل گرفته و راهی زادگاه شدم تا آن را در کنار اموات پدری دفن نمایم.
 
وی ادامه می دهد پس از آماده کردن قبر و مهیا شدن برای کفن، جسد را به غسلخانه برای غسل دادن بردیم که در کمال ناباوری مسئول غسلخانه هنگام غسل دادن متوجه زنده بودن نوزاد می شود و با انجام عملیات احیا و تماس با اورژانس نوزاد به هوش آمد و به بیمارستان منتقلش کردیم.
 
این پدر بینوا برگشت به زندگی فرزندش را مدیون مسئول غسلخانه و معجزه خدا می داند و عاجزانه از همه درخواست دعا برای بهبودی فرزندش می کند.
 
خبرنگار تابناک درآبدانان؛ بهروز مردانی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار