فرماندار هلیلان؛
فرماندار هلیلان گفت: پل دارپروشه به عنوان دومین مسیر ارتباطی روستاهای بخش جزمان با مرکز شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 04 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید شهبازی افزود: در صورت تخریب پل جزمان و قطع ارتباط مرکز شهرستان با بخش جزمان، مردم می توانند از مسیر ارتباطی جایگزین دارپروشه - چشمه ماهی تردد کنند.

وی اظهار داشت: کل اعتبار پل دارپروشه هلیلان ۱۵ میلیارد ریال بود و پس از پل جزمان دومین پل ارتباطی مرکز شهرستان به بخش جزمان محسوب می شود.

شهبازی یادآور شد: بارندگی های شدید چند روز گذشته هیچ خسارتی به پل جزمان وارد نکرد و تردد وسایل نقیله بروی این پل نیز در حال حاضر بصورت روان در جریان است.

وی افزود: علاوه بر بهره برداری پل دارپروشه که دومین مسیر ارتباطی مرکز شهرستان و بخش مرکزی به بخش جزمان و دهستان زردلان است، پل جزمان نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۰ میلیارد ریال تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

شهبازی در ادامه به دیگر پروژه های عمرانی در دست اقدام هلیلان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی راه روستایی ورمله زردلان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

فرماندار هلیلان اضافه کرد: همچنین پروژه راهسازی پیامن - تنگ تیر زردلان با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی در خصوص عملیات آسفالت مسیر سرچم - پیاز آباد نیز تاکید کرد: مسیر سرچم - پیاز آباد  با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار