بازرس کل استان ایلام ؛
بازرس کل استان ایلام گفت: ۳۷ نفر از دلالان نهاده و ۹۷ نفر از دلالان مرغ زنده که سبب اخلال در مایحتاج عمومی شده‌ شناسایی و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 04 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، به دنبال نوسانات میزان عرضه و  قیمت مرغ در بازار استان شب گذشته  بازرس کل استان ایلام به همراه جمعی از مدیران کل از کشتارگاه صنعتی سپید مرغ مانشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 در این بازدید هواسی بازرس کل استان ایلام با اشاره به مشکلات موجود در توزیع نهاده‌های دامی و نیز زنجیره تولید و توزیع مرغ از شناسایی ۳۷ نفر از دلالان نهاده و ۹۷ نفر از دلالان مرغ زنده که سبب اخلال در مایحتاج عمومی شده‌ و معرفی به مراجع قانونی گفت: به منظور بررسی زنجیره تولید و توزیع مرغ،  امشب به صورت سرزده به همراه مسئولان مربوط در کشتارگاه حضور پیدا کردیم  تا مشکلات را بررسی کنیم.

وی افزود: ضمن استماع نظرات مسوولین کشتارگاه در بحث زیرساخت‌ها از جمله خودروهای حمل گوشت مرغ، نحوه و میزان ذخیره سازی و همچنین نحوه و میران تحویل مرغ زنده برای ذبح  مشکلاتی احصا شد که در حال حل آنها هستیم.

بازرس کل استان ایلام همچنین از قیمت مصوب فروش مرغ در استان خبر داد و گفت: متعاقب اقدام‌های فوق میزان عرضه و قیمت مرغ در روزهای اخیر بهتر شده است؛ لیکن به طور کامل رضایت بخش نیست بر اساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف کند قیمتی که بایستی در خرده فروشی‌ها قرار گیرد ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان هست وفروش مازاد بر این در حکم گرانفروشی بوده و دستگاه‌های متولی نظارت بر بازار می بایست برخورد کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار