مجمع نمایندگان استان ایلام؛
مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کردند : اقداماتی که جمعیت هلال احمر در بحث مبارزه با کرونا در کشور انجام داده قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 03 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده ، سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی در دیدار با کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کردند اقدام هلال احمر در مبارزه با کرونا در کنار سایر کادر درمان قابل تقدیر است

مجمع نمایندگان استان ایلام به محرومیت ومشکلات استان ایلام اشاره وعنوان کردند : با توجه به مشکلات وکمبود های استان ایلام در حوزه های مختلف انتظار است جمعیت هلال احمر برای تجهیز وکمبودهای جمعیت هلال احمر استان بیش از گذشته توجه کند .

مجمع نمایندگان ایلام در این دیدار اظهار کردند : استان ایلام به واسطه مشکلات ومحرومیت هایی که از گذشته با خود دارد نتوانسته در بحث توسعه یافتگی رشد کند وهمین باعث شده که مشکلات همچنان در این استان خود نمایی کند.

نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند : کمبود ست نجات ، کمبود آمبولانس و عدم استقرار شعبه جمعیت هلال احمر در برخی شهرستانها از نیازمندی های استان است که میطلبد جمعیت هلال احمر کشور در این راستا توجه داشته باشد .

رئیس جمعیت هلال احمر کشورگفت : از زمان انتشار بیماری کرونا جمعیت هلال احمر کشور تلاش کرده از ظرفیت ها و امکانات خود در بحث خدمات دهی به بیماران در کنار کادر درمان باشد.

کریم همتی بیان داشت : از مشکلات ومحرومیت های استان ایلام مطلع است وقطعا برای رفع محرومیت و تخصیص امکانات مورد نیاز استان تلاش خواهد کرد.

وی گفت : برای کمبود امکانات جمعیت هلال احمر در استان ایلام دو دستگاه آمبولانس، سه دستگاه قایق نجات، ست های امداد و نجات کوهستان اختصاص خواهد یافت .

همتی تصریح کرد : استقرار شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان بخصوص شهرستان بدرهدر دستور کار قرار خواهد گرفت ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار