معاون سیاسی، امنیتی استاندار؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: تاریخ ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۱۹ اسفند ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 04 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و نیروهای عشایری نیز از روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می یابد.

معاون استاندار ایلام افزود: شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به عدم سوء پیشینه است.

وی اضافه کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر ها می توانند از تاریخ ۲۰ آذر ماه با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس ۱۰+ و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام و در هنگام ثبت نام آن را ارایه کنند.

نوذری تاکید کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و نیرهای عشایری نیز از ۱۶ دی‌ماه امسال می‌توانند از طریق این دفاتر و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار