استاندار ایلام؛
استاندار ایلام همراهی، مشارکت و همکاری گسترده مردم استان ایلام در اجرای طرح محدودیت های‌ جدید برای مبارزه با ویروس کرونا را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: امروز شاهد تغییرات خوبی در وضعیت سه گانه شهرستان های قرمز، نارنجی و زرد در استان هستیم که این وضعیت بیشتر مربوط به تعطیلی دو هفته ای اعمال شده بود.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 03 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: شرایط استان ما تا قبل از اعمال محدودیت ها بسیار دشوار بود به طوری که تعداد بستری های ناشی از کرونا قبل از اجرای محدودیت ها تا بیش از ۴۰۰ نفر هم فراتر رفت که اکنون این میزان به ۲۲۰ نفر کاهش یافته است.

استاندار ایلام تاکید کرد: تعداد افراد فوتی نیز پیش از اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی از ۱۲ مورد فوتی در روز به ۳ مورد رسیده است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: در مجموع و با اجرای صحیح و مطلوب محدودیت های کرونایی استان ایلام از رده اول مبتلایان و سوم فوتی ها خارج و به وضعیت مطلوبی رسیده است.

وی با اشاره به خروج وضعیت شهر ایلام از قرمز به وضعیت نارنجی اضافه کرد: این وضعیت در شهر ایلام تا روز گذشته قرمز بود و این نشان دهنده این است که اگرچه روند مبتلایان و افراد فوتی به کرونا در استان سیر نزولی داشته اما این به معنای رفع کامل خطر شیوع این ویروس نیست و مردم همچنان باید با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هم اکنون شهرستان آبدانان و چرداول در وضعیت قرمز هستند،تصریح کرد: محدودیت های کرونایی در این دو شهر همانند مصوبات قبلی تا خروج از وضعیت قرمز ادامه خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه محدودیت ها همانند تقسیم بندی شهرهای قرمز، نارنجی و زرد کماکان ادامه دارد، گفت: براساس این دستورالعمل ها با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت مرحله ای فعالیت برخی از مشاغل با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می شود اما گشایش فعالیت ها به معنای اتمام کرونا نبوده و خطر وجود دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار