سرهنگ عالی پور با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو گفت: این سارق در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر و خودرو نیز کشف شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 03 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ  سعید عالی پور  گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید در یکی از محلات شهر ایوان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.
او افزود: طی بررسی‌ها و اقدامات فنی و اطلاعاتی و بستن راه‌های خروجی شهر، سارق به همراه خودرو مسروقه در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و تحت تعقیب مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، عنوان کرد: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، از دست آن‌ها فرار کند که با تیر برق برخورد، و با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار نمود که با تعقیب مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد و این عملیات ظرف سه ساعت به پایان رسید.
او یادآور شد: در بازرسی خودرو یک دستگاه باطری خودرو که توسط متهم سرقت شده بود در صندوق عقب این خودرو کشف شد.
سرهنگ عالی پور، اضافه کرد: در بازجویی‌های انجام شده این سارق به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و باطری خودرو دیگری اعتراف و پرونده‌ای در این زمینه تدوین و به همراه متهم تحویل دستگاه قضایی شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار