فرماندار بدره گفت: محدودیت های جدید اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم روند ابتلا به کرونا در شهرستان بدره را کاهش داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 03 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس آزادی اظهار داشت: ۴۷ نفر در هفته چهارم آبان ماه در شهرستان بدره به کرونا مبتلا شدند اما این عدد در هفته نخست آذر ماه با ایجاد محدودیت های جدید به ۳۱ نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان بدره در سه هفته اخیر یکسان بوده است، افزود: این شهرستان در سه هفته اخیر با ۱۰۸ مبتلا، ۱۷ بستری و سه فوتی هم اکنون جزو شهرستان های نارنجی از نظر وضعیت کرونا در استان است.

فرماندار بدره افزود: براساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا هم اکنون با توجه وضعیت شهرستان از نظر شیوع کرونا مشاغل گروه سه و چهار در بدره تعطیل هستند.

آزادی تاکید کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان با محوریت فرمانداری و شبکه بهداشت و سایر ادارات در تلاش هستند که هیچ گردهمایی و تجمعی در شهرستان وجود نداشته باشد.

وی تجمع در آرامستان ها و حضور در مراسمات عزا  را یکی از مهم ترین عوامل گسترش ابتلا به کرونا ذکر کرد و افزود: مسیر ورودی آرامستان های شهرستان بدره مسدود شده و توقف در شعاع ۵۰۰ متری این مناطق نیز ممنوع است.

فرماندار بدره در خصوص طرح غربالگری محله به محله  شهید سلیمانی در شهرستان بدره افزود: تاکنون 2 جلسه هماهنگی با محوریت این طرح با حضور دستگاه های شهرستان برگزار شده است و این طرح همزمان با سایر شهرستان های استان به صورت پایلوت در شهرک ولیعصر بدره اجرا می شود.

آزادی روند اجرا و اعمال محدودیت جدید کرونا در شهرستان بدره را مثبت و رضایت بخش ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: تجمعات و دورهمی های خانوادگی درشهرستان کاهش یابد و مردم با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

فرماندار بدره گفت:  اکنون میزان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان بیش از ۹۵ درصد است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار