فرمانده انتظامی ملکشاهی:
فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و اعتراف به ۲۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان گفت: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه شهرستان ملکشاهی، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه، موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان شدند.

وی افزود: پس از شناسایی سارق و مخفیگاهش، اقدامات قانونی جهت دستگیری متهم آغاز و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ ولیان تاکید کرد: متهم که پس از دلالت به آگاهی و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی، لب به اعتراف گشوده و به ۲۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان ملکشاهی اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شد.

فرمانده انتظامی ملکشاهی با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، از اهالی این شهرستان خواست که ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و یا افراد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار