مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام؛
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در این موقعیت کرونایی با پیگیری های استاندار و معاون سیاسی استاندار از طریق کمیسریای عالی پناهندگان مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به ۱۳۴ خانوار اتباع و مهاجرین خارجی استان کمک شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 02 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا حسن پور اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در این موقعیت کرونایی با پیگیری های استاندار و معاون سیاسی استاندار از طریق کمیسریای عالی پناهندگان مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به ۱۳۴ خانوار اتباع و مهاجرین خارجی استان کمک شد.

وی افزود: همچنین سه دستگاه تبلت به سه خانوار اتباع و مهاجرین خارجی در شهرستان های ایوان، آبدانان و دهلران برای استفاده دانش آموزان از برنامه شاد اهدا شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام با اشاره به سکونت ۱۲ هزار اتباع و مهاجرین خارجی در استان افزود: از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر موفق به دریافت شناسنامه شده اند و حدود ۲ هزار نفر نیز با گذرنامه و کارت خاص اتباع در استان مقیم هستند.

حسن پور صدور شناسنامه برای فرزندان به تبع مادر ایرانی که به ازدواج مردان خارجی درآمده اند را از برنامه های مهم و شاخص ذکر کرد و گفت: در استان ایلام حدود ۵۰۰ نفر از این طرح بهره مند می شوند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار