مدیرکل بنیاد مسکن ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: سند مالکیت برای ۵۰ درصد واحدهای مسکونی در روستاهای این استان معادل ۲۵ هزار خانوار صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 02 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حبیب الله محبی اظهار داشت: ۳۸۷ روستای بالای ۲۰ خانوار سکنه در استان وجود دارد که تاکنون سند مالکیت واحدهای مسکونی برای ساکنان ۱۷۰ روستا صادر شده است.

وی تاکید کرد: امسال هدف گذاری این بنیاد صدور سند برای ۶۰۰ خانوار بوده که تاکنون بیش از این آمار نیز محقق شده است و در این زمینه محدودیت نداریم.

محبی با اشاره به سابقه صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی در دهلران در سال های گذشته یادآور شد: در مقطع کنونی برای صدور سند مالکیت روستایی در دشت عباس مشکلی نداریم و متقاضیان می توانند در این خصوص اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی روستاهای شهرستان دهلران و استقبال مردم برای روستاها برای دریافت سند مالکیت با برنامه ریزی صدور سند را دنبال می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: پارسال طرح هادی در سطح ۱۶۵ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان با اعتبار ۷۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: این اعتبار از محل منابع اعتباری(استانی، ملی، سیل) برای اجرای طرح هادی در روستاهای این استان در نظر گرفته شد. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: این میزان اعتبار برای بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش، میدان سازی و همچنین فضای سبز این تعداد روستاهای استان هزینه شده است. /ع

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار