نحوه جدایی ترابی و فسخ یکطرفه او با پرسپولیس کمی کار بازگشت او را سخت می‌کند اما نیاز پرسپولیس به یک مهاجم گلزن در خط حمله شاید کار را آسان کند.
کد خبر: ۹۲۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 01 December 2020

پرسپولیس از نداشتن گلزن رنج می‌برد و العربی هم به خاطر مصدومیت‌های سریالی مهدی ترابی نتوانسته از این بازیکن بهره ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، چند روز پیش و با مصدومیت دوباره مهدی ترابی، بازیکن جدید العربی قطر و هت‌تریک این بازیکن ایرانی در مصدومیت، یک رسانه قطری واکنش جالبی به آن داشته و ترابی را بازیکن شیشه‌ای نامید. این رسانه قطری با ابراز تعجب از مصدومیت‌های متوالی ترابی که بازیکن تیم ملی ایران و بازیکن سابق پرسپولیس، فینالیست لیگ قهرمانان بوده، از او به عنوان بازیکنی از جنس شیشه نام برد و از مدیران العربی خواست تا قراردادش را فسخ کنند.

این در حالی است که ترابی فصل گذشته با علی علیپور تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بودند و گل‌های حساسی برای سرخ‌ها به ثمر رساندند. البته نحوه جدایی ترابی و فسخ یکطرفه او با پرسپولیس کمی کار بازگشت او را سخت می‌کند اما نیاز پرسپولیس به یک مهاجم گلزن در خط حمله شاید کار را آسان کند.

حالا اگر سران باشگاه العربی به پیشنهاد رسانه قطری عمل کنند و این بازیکن را با فسخ قرارداد کنار بگذارند بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا با جذب دوباره ترابی به عنوان بازیکن آزاد مشکل گلزنی‌اش را حل کند.

مهدی ترابی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار