مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان لکه‌گیری هندسی شده است.
کد خبر: ۹۲۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 01 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار داشت: محدودیت اعتبارات امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های استان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد که مشکل بیشتری دارند در اولویت هستند.​

وی افزود: امسال بیش از ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مختلف در جاده‌های استان لکه‌گیری هندسی و ۲۰۰ کیلومتر نیز روکش آسفالت انجام شده است.

دلخواه با اشاره به اقدامات این اداره کل طی چند سال گذشته افزود: ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی ایلام از اولویت‌های کاری دولت است بطوریکه طی ۳۰ ماه گذشته افزون بر سه هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری ایلام هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و تقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی بطور جدی در این مدت دنبال و با صرف اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

دلخواه اضافه کرد: یکی از برنامه‌های حوزه راهداری استان ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز است و در مدت یاد شده ۹۸ نقطه با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال ایمن شده است.  

وی با اشاره به اینکه در ۲.۵ سال گذشته ۶۳ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در جاده‌های ارتباطی استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال نصب شده است، گفت: ۵۸۰ دستگاه پل نیز در این مدت با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده است.

وی از ایمن‌سازی یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاضی استان شامل خط‌کشی، نصب علائم راهنمایی و تابلو در بازه زمانی ۳۰ ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این برنامه هزینه شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار