فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا در ایلام، از پلمب ۱۶۲ واحد صنفی متخلف در استان ایلام طی اجرای محدودیت های کرونایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 01 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی در هفتمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همکاری رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم و اعتمادسازی در بین آنها برای اجرای طرح جامع محدودیت‌ها و اعمال تصمیمات و مصوبات ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی، بیان کرد: مصوبات ستاد و قرارگاه مبارزه با کرونا را در حکم قانون و لازم الاجرا است.

وی تصریح کرد: در زمینه تخطی از مصوبات، با متخلفان چه مدیران دستگاه‌های اجرایی و چه واحدهای صنفی و اقشار مختلف، برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

بسطامی اظهار کرد: کمک به اقشار آسیب پذیر در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری فرمانداران، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها در دستور کار استان قرار دارد و از امروز عملیاتی می‌شود.

بسطامی اضافه کرد: وضعیت رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در استان روند مناسبی دارد، باید رهاشدگی ایجاد نشود و مردم و مسئولان با جدیت بیشتر پای کار باشند.

بسطامی گفت: ۵۱ درصد مبتلایان به کرونا در دورهمی های خانوادگی به کرونا مبتلا می‌شوند که این لزوم رعایت‌ها را دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد: از امروز تردد به بام ایلام و پارک جنگلی چغاسبز ممنوع است و با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم با قاطعیت برخورد می‌شود.

معاون استاندار ایلام افزود: در اجرای طرح ممنوعیت ترددها، ۳۱۶ خودرو متخلف در ورودی و خروجی شهرها اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۵۰ خودرو هم در طرح ممنوعیت شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی در خاتمه از پلمب ۱۶۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان‌های استان خبر داد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار