رییس پلیس راه ایلام بر آمادگی رانندگان و تجهیز وسایل نقلیه به امکانات زمستانی تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش نزولات جوی، طرح ترافیکی زمستانی پلیس راه استان از ۲۲ آذر در حوزه جاده های برون شهری استان آغاز می شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 30 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: همه رانندگان ضمن بازدید فنی از وسیله نقلیه خود، تجهیزات اجباری مورد نیاز فصل زمستان را مهیا و در وسایل نقلیه خود قرار دهند.

وی ادامه داد: تمامی وسایل نقلیه باید دارای برف پاک کن سالم و سیستم گرمایشی مناسب بوده و زنجیرچرخ تا پایان طرح زمستانی در اواخر اسفند ماه سال جاری به همراه داشته باشند.

همتی زاده تاکید کرد: هدف از اجرای طرح خدمات رسانی سریع به مردم در شرایط خاص سخت و بحرانی در زمستان جهت تسهیل در ترددهای جاده‌ای و ارتقا ضریب ایمنی تردد است.

رییس پلیس راه استان از فعالیت ۳۲ گروه گشتی پلیس راه در طول اجرای طرح اشاره کرد و گفت: همه راهدارخانه‌ها و تعدادی از تیم‌های ویژه گشتی پلیس راه در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند و به صورت شبانه روزی در گردنه‌ها و مسیرهای مستعد حوادث ناشی از شرایط جوی مستقر هستند.

وی همچنین از مشارکت دستگاه‌های خدمت رسان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهر سازی، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی و مدیریت بحران استانداری با پلیس راه در اجرای طرح خبر داد.

همتی زاده ضمن تاکید بر موضوع ایمنی در سفرهای زمستانی گفت: مردم باید با توجه به تقارن وضعیت خاص جامعه ناشی از انتشار کرونا با فصل زمستان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار