رییس جهاد دانشگاهی ایلام گفت: پنج موج نظرسنجی از زائران اربعین تاکنون توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ( ایسپا ) جهاد دانشگاهی استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 30 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سید غلامرضا حسینی اظهار داشت: نتایج موج نظرسنجی از زوار اربعین برای بهبود خدمات رسانی بهتر به زوار بصورت محرمانه در اختیار مسوالان استان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: موج نظرسنجی از زوار اربعین همواره مورد تاکید و استقبال مسوالان استان قرار گرفته است. 

رییس جهاد جهاد دانشگاهی ایلام افزود: ششمین دوره موج نظر سنجی از زوار، امسال به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری کنگره اربعین در ایلام انجام نشد.

حسینی با بیان اینکه مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) جهاد دانشگاهی علاوه بر نظر سنجی از زوار اربعین خدمات ارزشمندی به استان ارایه می کند، افزود: این مرکز تاکنون در استان ایلام بیش از ۶۰ پایش ملی، منطقه‌ای و استانی را راه اندازی و بازخورد آن را در اختیار مدیران استان قرار داده است.

رییس جهاد جهاد دانشگاهی استان در خصوص آموزش های جهاد دانشگاهی در استان نیز افزود: بروز رسانی و ارتقا توانمندی های منابع انسانی در کلیه سطوح کودکان، کارکنان دستگاه‌های دولتی، دانشجویان و حتی مدیران میانی و ارشد  استان راهبرد اصلی جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش است.

حسینی آموزش های جهاد دانشگاهی استان را در دوره کوتاه مدت و بلند مدت عنوان کرد و افزود: جهاد دانشگاهی در قالب دوره های آموزشی بلندمدت دارای یک مرکز علمی و کاربردی در استان بوده که در این مرکز رشته های بروز، کاربردی و متناسب با نیاز بازار نظیر انیمیشن، طراحی دوخت، تجهیزات پزشکی و گیاهان دارویی تدریس می شود.

وی در خصوص آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان نیز اضافه کرد: دوره کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان در ۹ گروه آموزشی و با کسب مجوز ۹۰۰ رشته در حال فعالیت بوده که شامل علوم کامپیوتر، زبان های خارجی، معماری،هنر، کشاورزی، منابع طبیعی، پزشکی و فنی مهندسی است./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار