مارادونا در تماس با کی‌روش ضمن معرفی خود از او درخواست می کند تا خلعتبری را برای بازی با المحرق بحرین در جام خلیج فارس در اختیار الوصل قرار بدهد اما کی‌روش با عصبانیت مارادونا را تهدید کرد که او را خط خواهد زد...
کد خبر: ۹۲۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 30 November 2020

پس از درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان و واکنش ها نسبت به این اتفاق مهم یکبار دیگر پای کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به رسانه‌های وطنی باز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برخی رسانه ها در خصوص روابط گذشته بین مارادونا و کی روش اخباری را منتشر کردند، مبنی بر اینکه در زمانی که محمدرضا خلعتبری مهاجم ریزنقش این روزهای سپاهان در الوصل امارات شاگرد مارادونا بود و از آنجایی که در آن روزها خلعتبری یک پای ثابت اردوهای تیم ملی نیز به شمار می‌رفت، در زمان برگزاری یکی از اردوهای تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اتفاقی رخ می دهد که باعث می شود کارلوس کی‌روش با عصبانیت های معروف و همیشگی که از وی سراغ داریم، گوشی را روی مارادونا قطع کند، چرا که طبق ادعای این رسانه ها مارادونا در تماس با کی‌روش ضمن معرفی خود از او در خواست می کند تا خلعتبری را برای بازی با المحرق بحرین در جام خلیج فارس در اختیار الوصل قرار داده اما کی‌روش که به نظم و انضباط در اردوهای تیم ملی اهمیت خاصی داده و همواره دیسیپلین را رعایت می‌کرد.

ماجرای دعوای مارادونا با کی‌روش برسر مهاجم‌ ایران

او اعتقاد داشت تیم ملی نباید فدای باشگاه شود در جواب مارادونا او را تهدید کرده که اگر خلعتبری به موقع به اردوی تیم ملی اضافه شود اسم او را از فهرست بازیکنان خط خواهد زد و سپس گوشی را قطع میکند.

 

این در حالیست که خلعتبری روایت دیگری مطرح کرده و گفته بود: « ما با تیم الوصل به فینال جام خلیج فارس راه یافته بودیم. بازی رفت را در بحرین ۳ بر یک بردیم. آقای کی‌روش برای بازی رسمی ایران و قطر مرا می‌خواست و چون آقای مارادونا اجازه نداده بود، سرمربی وقت تیم ملی حضوری به امارات آمد و مارادونا را متقاعد کرد اجازه بدهد من برای بازی مهم تیم ملی در اختیار تیم کشورم باشم. البته به صورت قانونی حق با تیم ملی بود ولی بزرگی آقای مارادونا سبب شده بود سرمربی وقت تیم ملی نخواهد موجبات ناراحتی او فراهم شود و به نوعی احترام مرد بزرگ دنیای فوتبال جهان را حفظ کرد.»

 

همین دو روایت باعث شد تا بعد از مدت ها به سراغ کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی رفته و صحت و سقم ماجرا از وی جویا شویم‌. بر همین اساس کارلوس کی روش در خصوص اینکه آیا تلفن را روی مارادونا قطع کرده یا برای مذاکره با او راهی امارات شده، به فرهیختگان گفت:« این حرف ها دیگر چیست! یعنی چه تلفن را قطع کردم؟ این خبرسازی ها دروغی بیش نیست و این صحبت‌ها و شایعات کاملاً مزخرف است.» 


وی افزود:« به شما گفتم این حرف کاملا مزخرف است. همه در فدراسیون می‌دانند که من شخصا با دیه گو در باشگاه الوصل در امارات دیدار کردم و جلساتی را درباره خلعتبری با یکدیگر برگزار کردیم.» 


همچنین بعد از شکست ۶ بر صفر کلمبیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل اکوادور این شایعه در رسانه‌های جهان به راه افتاد که کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال این کشور به پایان راه رسیده و خداحافظی اش از کلمبیا خیلی زود محقق خواهد شد. کارلوس کی روش در این خصوص اینطور پاسخ داد: « بله ماجراجویی من در کلمبیا رو به پایان است.»/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار