فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی از فردا در این استان، گفت: برای اجرای این طرح ۴۰۰ تیم حمایتی تشکیل شده است که بیشتر آنها در پایگاه‌های بسیج ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 30 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی افزود: این طرح از امروز در ۱۵ منطقه که شامل ۶۵ بلوک است به صورت گسترده اجرا می‌شود.

وی وجود پایگاه‌های بسیج را یک ظرفیت برای نظام برشمرد و اظهار داشت: تلاش شده است با جذب کمک‌های مردمی سه هزار بسته مواد غذایی برای افراد نیازمند تامین و در بین شهرستان ها توزیع شود.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت نیز در اجرای این طرح حضور دارند و سفیران سلامت و پرسنل درمان در قالب روستا گردشی نیز به بررسی و شناسایی مبتلایان کرونا و تداوم درمان آنها برای مهار این ویروس می‌پردازند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خواستار تامین اعتبار برای تهیه لباس فرم، کارت شناسایی و سایر تجهیزات مورد نیاز شد و گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا این طرح به صورت عملیاتی و گسترده انجام شود.

سردار شاکرمی هدف از اجرای این طرح را شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا با اعمال قرنطینه در قالب تسریع در روند درمان و همچنین تامین نیازهای افراد بیمار با کمک نیروهای بسیجی در راستای جلوگیری از تردد آنها برشمرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار