استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از کاهش حدود ۵۰ درصدی میزان بستری‌های ناشی از کرونا در ایلام خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اجرای محدودیت‌های اخیر تعداد بستری‌های ناشی از کرونا که در هفته‌های قبل بالای ۴۰۰ نفر بود هم اکنون به ۲۲۰ نفر کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که هفته‌های گذشته چهار شهرستان استان در وضعیت بحرانی قرار داشته است، اضافه کرد: هم اکنون تنها ۲ شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز قرار دارند و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد قرار هستند.

استاندار ایلام با اشاره به کاهش تعداد فوتی‌ها در استان گفت: چنانچه همراهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از جمله عدم حضور در اجتماعات و دورهمی ها، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تداوم داشته باشد بطور قطع به نقطه مطلوبی خواهیم رسید.

وی با اشاره به افزایش تعداد تست‌ها در استان گفت: ممکن است در روزهای آینده تعداد تست‌ها و به تبع آن تعداد ابتلا افزایش یابد، حسن این کار این است که افرادی که متوجه بیماری خود نیستند در صورت ابتلا قرنطینه می‌شوند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: افرادی که مشکوک به کرونا هستند سریع تست بدهند و طبق نظر پزشکان چنانچه نیازمند قرنطینه یا بستری باشند به دستور پزشک عمل کنند.

وی اضافه کرد: طی هفته‌های گذشته یکی از مشکلات دیر مراجعه کردن به مراکز درمانی بوده و همین امر سبب ایجاد مشکل و افزایش آمار فوتی‌های ناشی از کرونا شده است./ع

برچسب ها: کاهش ، بستری ، کرونا ، ایلام ، تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار