نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان تروریستی که تنها هنرشان ترورهای بزدلانه دانشمندان، نخبگان، مردم بی دفاع و مظلوم است بدانند که مقاومت ملت های آزاده جهان با این رفتارهای کوردلانه شکسته نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 28 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سارا فلاحی با اشاره به ترور دانشمند ایرانی توسط تروریست ها گفت: شهادت دانشمند بی بدیل، برجسته و ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان، دکتر محسن فخری زاده توسط دشمنان ملت ایران، نماد و نشانه واضح کینه و هراس دشمن از مقاومت و عظمت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه این کینه و هراس شهادت سردار مقاومت، شهید قاسم سلیمانی را نیز رقم زد، افزود: قطعا مهم ترین خواسته ملت ایران در شرایط کنونی پاسخ قاطع به این کینه توزی های بزدلانه و انتقام این فرزندان دلاور ملت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: دشمنان تروریستی که تنها هنرشان ترورهای بزدلانه دانشمندان، نخبگان، مردم بی دفاع و مظلوم است بدانند که مقاومت ملت های آزاده جهان با این رفتارهای کوردلانه شکسته نخواهد شد.
فلاحی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران در سایه دانش، شجاعت و مقاومت فرزندانش همچنان طلایه دار جبهه مقاومت خواهد بود و قطعا ائتلاف نامیمون آپارتاید صهیونیسم، خشونت نفاق، ارتجاع عربی و تروریسم آمریکایی نمی تواند خللی در عزم ملت ایران برای تداوم مسیر مقاومت ایجاد کند./ع

 

 

 

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار