معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام گفت: با راه اندازی سامانه ملی مزیت سنجی شغلی همزمان با دیگر نقاط کشور در این استان به تفکیک شهرستان های مختلف مزیت شغل های مددجویان سنجش می شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 28 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شبیب جعفرزاده اظهار داشت: در این سامانه قابلیت ها، استعدادها و مزیت های شغلی به تفکیک هر شهرستان بارگذاری شده و منبع بسیار مهمی برای فعالان کسب و کار و دستگاه های اجرایی استان به حساب می آید.

وی با اشاره به راه اندازی این سامانه ملی افزود: این سامانه با هدف شناسایی ظرفیت ها و مزیت های شغلی شهرستان ها در سطح استان ایلام با بهره گیری از جدیدترین روش های علمی، فهرست شغل های گوناگون دارای مزیت در هر شهرستان براساس بوم منطقه، مشخصات آب و هوایی، توان و ظرفیت استان و شهرستان و ویژگی های اقتصادی، اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه بندی شده است.

معاون کمیته امداد ایلام تاکید کرد: از آنجاییکه در سامانه مذکور مزیت سنجی و اولویت بندی مشاغل و کسب و کارهای هر منطقه و شهرستان بر مبنای یک تحقیق همه جانبه انجام گرفته در واقع برای هر شهرستان یک شناسنامه کسب و کار تدوین شده که می تواند مرجعی مناسب برای راه اندازی کسب و کار باشد.

جعفرزاده ادامه داد: هدف از راه اندازی سامانه مزیت سنجی شغلی ارائه نقشه راه مناسبی برای شروع یا توسعه کسب و کارهای مناسب برای علاقه مندان و کارآفرینان هر شهرستان در استان ایلام است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار