فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه تمامی ترددها در محورهای مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی و خروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می‌شوند، افزود: در همین راستا با گذشت چهار روز از اجرای این طرح سه هزار و ۱۰۰ خودرو از هفت نقطه ورودی استان برگشت و یک هزار و ۵۰۰ خودرو اعمال قانون شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 28 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: با توجه به شیوع دوباره کرونا در استان، از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، ۳ هزار و ۱۰۰ خودرو توسط مأموران پلیس به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.

وی بیان کرد: همزمان با اعلام شیوع این ویروس مهلک در کشور اقدامات درون سازمانی از جمله توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و دیگر اقدامات برای کاهش زنجیره کرونا در محیط‌های انتظامی انجام شد.

یاری با بیان اینکه تمامی ترددها در محورهای مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی و خروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می‌شوند، افزود: در همین راستا با گذشت چهار روز از اجرای این طرح سه هزار و ۱۰۰ خودرو از هفت نقطه ورودی استان برگشت و یک هزار و ۵۰۰ خودرو اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه در محورهای ورودی و خروجی مرکز استان تیم‌های پلیس راه و پلیس راهور برای نظارت بر ترددها حضور مستمر دارند، گفت: تعداد ۲۷ دوربین ثبت تخلفات رانندگی نیز در محورهای مواصلاتی سطح استان، به صورت شبانه روزی فعال است و خودروهای متخلف توسط این دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار